html>
Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello earthlings and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Tuhan, aku perlu kekuatan.

Hari berganti hari, aku duduk termenung seorang diri menanti sebuah jawapan mengharap sebuah kekuatan. Allah, kali ini dugaan yg tak pernah aku sangka terjadi.

Keluarga yg paling aku sayang, sentiasa ada susah senang, bonda & ayah tulang belakang dalam setiap perkara. Seorang abang yg tak tunjuk kasih sayang dia dgn percakapan tapi perbuatan. Dia, abang yg paling aku sayang. Terima kasih untuk segalanya :')

Kakak, selalu rasa diri dia yg betul tapi sebaliknyaa. Selalu menyibuk hal orang tapi kadang ada betulnyaa. Dulu aku tengok dia bahagiaa tapi sekarang :''')

Dan yg ketigaaa :''') dulu hari hari selalu bergaduh, selalu bercakap benda yg tak penting, suka ambik barang suka hati. Mulanya aku marah tapi sekejap je. Selalu mintak barang & aku tak boleh nak kata "tidak" sebab entahlah harhar pinjam itu ini kadang bergaduh sampai nangis kadang sampai tak bercakap dua tiga hari tapi sekarang lebih dari sebulan. Dah lama tak tengok dia senyum. Allah aku rinduuu :(

Rinduu keluarga yg dulu. Yang bahagiaaa, makan satu meja ramai ramai, tengok tv berkumpul, gelak tawa. :') Ya, mungkin ada hikmah semua ni terjadi kan. Allah Maha Mengetahui. Tetapi sungguh aku tak kuat hadap semua ni sorang diri. Lebih 10 kali menangis tahap mata bengkak sebengkaknya tu dlm bulan ni. Haih bab keluarga emosi dia lain macam.

Semoga hati dia lembut, semoga dia macam dulu balik, semoga semuanya baik baik saja. Aku tak kuat bila tengok mama selalu nangis. Rindu agaknya pada anak yg sorang tu tapi entahlah sebab orang lain semua ni jadi dekat keluarga kita. Makin hari makin renggang. Hm moga Engkau eratkan talian darah ini ya Allah. Kuatkan mama & ayah & juga aku untuk harung semua ni. Aku rinduuu & aku juga perlukan kekuatan. Amin ya rabbal alamin.