Friday 26 October 2018

Happy 2,923 day together.

HI, Im back :) sorry I kena cari kekuatan lagi nk update post kali ni. Happy 8 Years Anniversary sayang 💗 Sorry, i can't wish you on that day. sebab tah lah dia mcm buat apa nk wish padahal you don't really mean it pun. So i biarkan dia je yg wish sbb that time I sedih, sebak, emosi semua ada. I taktahu lah kadang diri I tak bg nak faham keadaan padahal I dah adapt dengan benda ni dah bertahun tapi tahun ni sedih dia lain macam hm. I kadang marah diri sendiri kenapalah tak faham-2 keadaan yg paksa kita jd mcmni kadang nak attention pun ada. Kah! But now I dah okay sikit, dah kuat sikit. haha so back to the wish.


Happy 8 Years Anniversary Sayang,
I'm so grateful to have you in my life,
I sayang you,
I always do,
But i'm sorry sometimes I can't control my self,
Selalu emosi, nak itu nak ini,
Sy nak perhatian je senanya, haha :")
I miss youu sayang,
Missyou sooo much :")
Thankyou for yr time,
Thankyou for yr loves,
Thankyou for yr smile,
Thankyou for always caring abt me,
Thankyou for always helping me for the assigment,
Thankyou for always bare with me,
Thankyou for all the memories we've created together,
Thankyou for 2920 days together,
Thankyou for everything my love 💞
I really hope that our relationship wil stay longer 
inshaAllah.
To many more adventure together sayang 💋
i really love you with full of my heart 💕

0 comments:

Post a Comment

dah bace follow ye budak comel sekalian ^^